Bucuresti
0727542725
0

Livrare si retur

Livrarea produselor comandate de pe Be-be.ro

Produsele comandate de pe site-ul www.Be-be.ro se livreaza prin curier rapid Sameday sau prin Posta Romana, in termen de 1-5 zile lucratoare de la confirmarea receptionarii comenzii pe e-mail, insa ne straduim sa livram cat mai repede posibil
Livrarea produselor in localitatile deservite de reteaua de curierat

Costul transportului este in valoare de :

SameDay 12 Lei TVA inclus –Bucuresti.
Sameday 12 lei TVA inclus –Romania

1.Daca nu se potriveste marimea, orice produs se schimba GRATUIT pentru primul schimb chiar a 2-a zi (daca sunteti in aria de acoperire a Sameday sau Posta Romana, daca nu, in maxim 7 zile).
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.
Produsul trebuie sa fie in starea sa initiala, sa nu fie purtat sau deteriorat in nici un fel
Produsul trebuie sa aiba cutia in starea primita, nedeteriorata sau lipita. Pentru transport veti proteja cutia cu alt ambalaj astfel incat cutia sa ramana in starea in care ati primit-o.

  1. Doar daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice de la ridicarea coletului/livrarea comenzii.
  2. Daca ne-ati anuntat printr-un e-mail pe contact@be-be.ro sau prin completarea formularului „Retur produse” din pagina „Contul meu” de pe site-ul www.Be-be.ro, de intentia de a face retur, in mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii.

Ne rezervam dreptul de a solicita clientilor poze justificative prin care sa ne asiguram ca produsul care face obiectul returului nu prezinta urme de purtare.
Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului conform art. 7(1) din Ordonanta de Guvern (OG) nr 130 / 2000 privind privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucratoare de la primirea acestuia. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face doar in cont bancar* in cel mult 15 de zile de la primirea coletului.
*Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Site-ul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.
In caz de retur total (cu cerere de rambursare bani in cont) si nu de schimb produs, conform legilor in vigoare, cheltuielile de transport ale produselor returnate sunt suportate de catre client. Clientul poate plati singur curierul, iar daca nu plateste, banii reprezentand transportul se vor scadea din valoarea produselor.

Procedura pentru returnarea produselor este urmatoarea:

  1. Completati formularul de retur aflat in lateral  si noi trimitem curierul sa ridice coletul.
  2. Nu vom primi colete trimise de cliente si neaprobate in prealabil
  3. Odata cu trimiterea coletului va rugam sa ne trimiteti un numar de cont in care sa va returnam banii
  4. Banii se returneaza doar in cont in max 15 zile de la primirea coletului.
    Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

Produsele NU se pot returna personal. Retunarea produselor se va face doar prin intermediul firmei de curierat.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care: coletele prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate / facturate gresit precum si in situatia in care produsele prezinta defecte de fabricatie, situatie in care S.C. SAVU NETWORK SERVICES SRL va suporta contravaloarea transportului.

MODALITATEA DE LIVRARE.
S.C. SAVU NETWORK SERVICES SRL isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, S.C. SAVU NETWORK SERVICES SRL va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.
S.C. SAVU NETWORK SERVICES SRL poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI. Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat.

Call Now ButtonSuna acum